کمربند
نوشته شده توسط : علی پور

کمربند
کمربندهای
مردانه گونه های مختلفی دارد ام در کل به دو قسمت کمربندهای رسمی و غیر قانونی تقسیم میشوند: –
کمربندهای رسمی
شما می‌توانید کمربندهای قانونی را با شلوار و بلیز رسمی خود ست کنید . پهنای این کمربندها دربین ۲/۵ تا ۳/۵ سانتی متر و از مال چرم مرغوب می‌باشند که در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های شیک و مد روز ارائه میگردند .
خرقه قانونی یا این که حتی غیر رسمی که می پوشید تعریفی از شما در ذهن مخاطب به جا می گذارد . به همین استدلال یک بی‌دقتی ناشیانه ممکن میباشد تصویری نا مناسب از شما ارائه کند؛ بنابراین، مطمئن شوید که کمربند و کفش‌تان با نیز هماهنگ می‌باشند .
اعتنا داشته باشید که بند کمربند می‌تواند یک الگوی دقیق مانند بافت خوشگل یا این که چرم داشته باشد . البته از طرف دیگر به یاد داشته باشید که دوخت‌های نامتعارف را برای کمربندهای قانونی هرگز به کارگیری نکنید .
برای آنکه تیپ شما هر چه اکثر حرفه‌ای و متناسب و هماهنگ به لحاظ برسد، می توانید سگک تمام فلزی کمربند خود را (به رنگ نقره ای یا این که طلایی) با دیگر مؤلفه‌های تیپ خویش مانند جواهرات، ساعت، سنجاق کروات یا دکمه سر دست ست کنید .

کمربندهای غیر رسمی
با وجود اینکه محدوده ی دقیق پهنای این کمربندها معین نیست، دستورالعمل‌هایی عمومی وجود دارد که بهتر هست از آن‌ها پیروی کرد .
هنگام خرید یک کمربند غیر رسمی تازه بایستی موارد مختلفی را مد لحاظ قرار دهید که عبارت‌اند از:
– کمربندهای باریک (که پهنای آنها فی مابین ۱/۵ تا ۲/۲ سانتی متر می باشد ) صرفا برای شلوارهای جین چسبان مطلوب هستند، البته مدل‌های پهن‌تر را می‌توان با انواع شلوارهای غیر رسمی کتان، جین یا این که شلوارهای گشاد با جیب‌های بلندمرتبه استفاده کرد .
– سگگ و بند کمربند در جلوه ظاهری آن تأثیر به‌سزایی دارا‌هستند . هر یک از این دو مؤلفه میتوانند بصورت نامتعارف و یا لبریز زرق و برق باشند . با این وجود به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود که این دو مؤلفه بطور هم زمان در یک کمربند مورد استفاده قرار بگیرند .
– برای داشتن ظاهری غیر رسمی نیازی نمی باشد کمربند خویش را با هیچ یک از اجزای دیگر تیپ خویش ست نمایید . بطور معین از مخلوط کفش و کمربند که از لحاظ رنگی با هم هماهنگ باشند پرهیز نمایید .
– در صورتیکه شلوار جین شما بر چسب مارک چرمی در قسمت کمر دارد، کمربند شما باید آن را بپوشاند .
-در خرید هر کمربندی که پهنای آن عمده از ۴ سانتی‌متر است حتماً توجه فرمایید .
– با توجه به اینکه طیف وسیعی از کمربندهای غیر قانونی از جمله کمربندهای بافت چرمی، بافت‌های پارچه‌ای، کمربندهای گل‌دوزی شده، کمربندهای از مال پوست و … در بازار جانور هستند، بستن کمربند رسمی با یک تیپ غیر رسمی به هیچ وجه مطلوب نخواهد بود .





:: برچسب‌ها: کمربند ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: